پنجشنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۸۳

گیاهخواری- Radio Tarifa

روزهای امتحانات کم کم نزدیک می شود. باید یک برنامه ریزی درست و حسابی انجام دهم. اما قبل از این که به امتحانات فکر کنم شروع یک پروژه را اعلام می کنم. پروژه ای به نام گیاهخواری. دو روز پیش خواندن کتاب فوائد گیاهخواری صادق هدایت را در مترو به پایان رساندم. حقیقتاً وقتی به دانشگاه رسیدم و ظرف های پلاستیکی برنج و کباب را دیدم نتوانستم حتی یک لقمه هم بخورم. همین روزها - قبل از شروع امتحانات- به سراغ سامان گلریز می روم تا در یک مصاحبه جالب راجع به ((غذایی که می خوریم)) صجبت کنم. در ضمن حتماً به یک پزشک تغذیه هم مراجعه می کنم تا برنامه غذایی خوبی برای خودم درست کنم. درست است که نبود گوشت را می توان با سبزیجات و فراورده های نباتی به طور کامل برطرف کرد اما این کار نیاز به دانش در زمینه تغذیه دارد.
در فرصت های آینده بیشتر راجع به گیاهخواری خواهم نوشت.
مطلب بعدی یک موضوع دوست داشتنی است. لیلا در وبلاگش از قول گوته حرف خوبی نوشته است. آدم باید هر روز قدری موسیقی گوش کند. تازگی ها موسیقی خوب چی گوش داده اید؟ من Radio Tarifa را گوش داده ام. شما هم بشنوید! یک آهنگ از آلبوم Radio Tarifa:

Rumba Argelina

هیچ نظری موجود نیست: